:)

Sköööööööönt att jag slutade vid 12 idag!!
Jag åkte tåget idag iaf, det var skönt.. det tog nog 20 minuter bara!!
inte massa folk här och där heller och inga sura busschaffisar!
Men det vart ju då en tant som såg lite småsur ut som tog betalt på tåget..
Alltså.. är det inte jävligt onödigt att de kollar johnbauer elevernas kort??
Lixom skolkort... det spelar ju faktiskt ingen roll om vi stoppar i det eller ej.. varken Sj eller jlt tjänar ju pengar på att vi stoppar i det...???
Okej man kan ju ta upp det och visa det men jag förstår ju om folk luras att de måste kolla..

Kommentarer
Postat av: Martina

hahah, låter jobbigt gumman ;)

2009-10-16 @ 22:13:51
URL: http://martinaivansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Man måste stämpla det vilket som. Annars är det som att du åker utan att betala. Vilket du inte skulle göra, visst?

2009-10-17 @ 01:56:39
URL: http://molleer.devote.se/
Postat av: nina

svar till hanna: jo jag menar det men asså man kunde ju visa det ist när man sitter på tåget. dom tjänar ju iinget på att vi stoppar i kortet=)



Martina: det är jobbigt som kaatten i matten =)

2009-10-17 @ 12:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback