Look at this lovley!

Detta pysslar vi med i skolan just nu, begravningsbinderier!!
Det är helt underbart roligt.
Här finns några exempel på dek. detta är röda rosor inramade av körsbärsblommor och murgröna. Men det skulle ju passa lika bra till bröllop som begr. och vem vill inte ha en sån här lixom?  BildKälla:blomsterpassion.


Sen finns det ju sånna som vi gjorde i tisdags: Dekorativ begravningsdekoration. Liggande!


Här rosor och lite nejlikor, buplerum och eklöv! BildKälla: Kotten

Jag får fixa min kamera och ladda upp mina egna bilder snart!! ;)




























Kommentarer
Postat av: Annika

Hej, det var snällt skrivet om mitt hjärta! Annika

2010-06-18 @ 00:33:20
URL: http://www.blomsterpassion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback